piątek, 10 lipca 2015

Postacie cz.I

Pierożek is back... buahaha. Dodaję wam postacie, żebyście wiedzieli mniej więcej o co chodzi.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Kathleen "Katty" Johnson

Pierożek: Silna dziewczyna z zapędami a'la złoczyńca. Nie ma wrodzonych super zdolności, a przynajmniej tak jej się wydaje. Wierna przyjaciołom, nie potrafiła by ich skrzywdzić. 

Katty: Oj no bez przesady. Nie jestem taka zła. Wcale nie mam tych całych villanowskich zapędów...

Pierożek: A to wczoraj to co niby było?

Katty: A to był taki jednorazowy wypadeczek... to ty już może pisz dalej...

Pierożek: Dzięki ci o łaskawco... ok, next!

Loki Laufeyson

Znalezione obrazy dla zapytania loki laufeyson

Pierożek: Lepiej z nim nie zadzierać. Typ ma wyraźne skłonności samobójcze, no wiecie : podbój... o przepraszam Loki, próba podboju Ziemi...

Loki: Pieróg!!! Chyba życie ci nie miłe...

Pierożek: Oj cicho bądź! To moje opowiadanie!

Loki: Ale jest o mnie!

Pierożek: Tak właściwie to ono jest o Katty. Ty jesteś tylko zbędnym dodatkiem...

Loki: Znalezione obrazy dla zapytania loki laufeyson

Pierożek: And I am Pierożek...

Loki: Okok, wygrałaś...

Pierożek: Yeah!!!

Thor Odinson

Znalezione obrazy dla zapytania thor

Pierożek: Ejjj... bo się zarumienię...

Thor: I oto chodziło ;-)

Pierożek: Loki??? Masz może jakąś mniejszą wykałaczkę, bo komuś przydało by się lekkie wydłubanie oczek...

Loki: W półce pod twoim łóżkiem.

Pierożek:... okej?

Tony Stark

Znalezione obrazy dla zapytania tony stark

Tony: Hej mała..., Jelonku, Thorze i Katty, was również witam.

Pierożek: Nie jestem mała...

Thor i Katty: Cześć Tony.

Loki: hud$hci*sjd#ni&ug...

Tony: No to kto nam został?

Pierożek: Chris

Tony: Tokyo yeah!

Pierożek: Ona urodziła się tutaj, wiesz o tym, nie?

Tony:...eee. Nope.

Chrissi Lu

Znalezione obrazy dla zapytania blond japonka

Chris: CZEŚĆ WSZYSTKIM!!!

Katty: Hej Chris. Ty wiesz, że wszyscy cię słyszą nie?

Chris: O! Sorry...

Pierożek:Znalezione obrazy dla zapytania grumpy cat

Chris: Hihihihihihi...

Pierożek: I kill you!!! But soon, not yet.... Tak więc oto są główne postacie mojego bloga. Przywitać mi się ładnie, bo jak nie...

Katty, Loki, Thor, Tony, Chris: Heeeeeeeeejjjjjjj.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz